گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

گجتی که به شما امکان احساس شناور بودن در آب را می‌دهد

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ


گجتی که به شما امکان احساس شناور بودن در آب را می‌دهد


استفاده از مخزن‌های آب گرم می‌تواند ایده خوبی برای رهایی از فشار کاری، درد و حتی درمان استرس باشد. در این زمینه شرکت‌هایی مانند ذِن (Zen) وان گرمی را به فروش می‌رسانند که برای شما امکان شناور ماندن در آب‌نمک و حس آرامش را فراهم می‌کند. در ادامه با گجتی همراه باشید.

شرکت ایتالیایی استارپوول (Starpool) هم‌چنین امکانی را با تشک آب گرم، در اختیار شما قرار می‌دهد. تکنولوژی شرکت زیروبادی (Zerobody) با استفاده از گرما و مایع به شما احساس بی‌وزنی را می‌دهد.


البته اینکه چنین تکنولوژی دقیقاً چگونه کار می‌کند، نامشخص است. این شرکت جزئیات زیادی جز این‌که در شرایط قرار گرفتن بر روی تشک آب گرم، تنظیم‌کننده درجه حرارت بدن متوقف می‌شود و دستگاه شروع به تولید اندورفین (نوعی تسکین‌دهنده درد طبیعی در بدن) می‌کند، ارائه نداده است.


این شرکت با شرکت نیوگیتا (Neocogita) که توسعه‌دهنده،تمرین‌های شناختی است همکاری می‌کند. در همین زمینه شرکت کانتِمپوریست (Contemporist)، اپلیکیشنی جهت بهبود تجربه مدیتیشن عرضه می‌کند.


مخزن‌های ایزولاسیون اساساً برای اولین بار توسط جان سی لیلی، روان‌پزشک عصبی که عمدتاً از این مخزن‌ها برای مطالعه هوشیاری در دهه ۱۹۵۰ بهره می‌برد، توسعه داده‌شده‌اند. وی همچنین تحقیقات بسیاری در زمینه ال اس دی و ارتباط با دلفین‌ها انجام داده است.


این روزها، از این مخزن‌ها عمدتاً به‌عنوان وسیله‌ای برای رهایی از استرس استفاده می‌شوند و آن‌طور که حامیان این دستگاه‌ها ادعا می‌کنند این مخزن‌ها می‌توانند به تسکین درد و همچنین رسیدن به سطوح جدیدی از هوشیاری کمک کنند.


زیروبادی هنوز هیچ اطلاعی از نحوه عرضه و قیمت گذاری محصول خود نداده است، اما شاید محصول شرکت از تشک شناور شرکت ذِن با قیمت ۱٫۸۵۰ دلار کمتر باشد.











نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی