گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

دسترسی سریع تر به اینترنت

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


دسترسی سریع تر به اینترنت


برای دسترسی سریع تر به اینترنت ، Cach موجود در براوزر خود را حذف نکنید .آیا می خواهید سریع تر به اینترنت دسترسی پیدا کنید ؟ برای این کار ، حذف کردن Cach بروزر را متوقف کنید .



اگر شما از آن دسته افرادی هستید که داده های بروزر (Browser ) خود را با برنامه هایی مانند CCleaner پاک می کنید تا سرعت گشت و گذار اینترنت تان افزایش یابد ، احتمالا Cach های موجود در بروزرتان را نیز حذف خواهید کرد . به شما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید ، زیرا حذف Cach ها برعکس آنچه تصور می شود ، سرعت را بالا نمی برد بلکه آن را کاهش نیز خواهد داد .


Cach  ها حاوی یک کپی از بیت های وب سایت هایی است که شما آنها را بازدید کرده اید ، و اگر شما آنها را حذف کنید ، برای بازدید مجدد از آن وب سایت ها ، بروزر ، ناگذیر دوباره از بیت های آن کپی تهیه می کند و این کپی کردن ، سرعت اینترنتتان را کاهش خواهد داد .



معمولا در بروزرها ، قسمتی با عنوان ” erase private browsing data ” وجود دارد که Cach ها نیز شامل این قسمت شده و با تایید این عبارت ، آنها نیز حذف خواهند شد .



  •  قابل ذکر است دلایلی وجود دارد که برخی افراد ترجیح می دهند که Cach های موجود در بروزر خود را حذف نکنند :


۱- توسط این Cach ها افراد دیگر می توانند متوجه شوند که شما چه وب سایت هایی را مشاهده کرده اید . ( این مورد ، همانند History نیست ولی مثلا لوگوی سایت ها را در خود نگه می دارد . )


۲- Cach ها فضای هارد دیسکتان را اشغال خواهد کرد .


به هر حال شما می توانید History و temporary files را بدون حذف کردن Cach پاک کنید . کافیست به هنگام پاک کردن History ، گزینه ی Cache-clearing را تیک دار نکنید .







حتی اگر از برنامه ای مانند CCleaner استفاده می کنید ، این امکان برای شما وجود خواهد داشت . در این برنامه نیز تیک گزینه ی Internet cach را بردارید و سپس شروع به استفاده از برنامه کنید .

منبع: zoomtech

نظرات  (۱)

عالی بود سپاس
پاسخ:
سپاس از حضور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی