گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

۱۰۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است



به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌ الشریف، به همت گروهی از طلاب حوزه‌های علمیه فعال در پایگاه اینترنتی رهروان ولایت، پویش مردمی (کمپین) #من_منتظرم با هدف تبیین مفهوم انتظار و مهدویت با تولید وانتشار مقالات، کوتاه نوشته‌ها، کلیپ، عکس نوشته، استیکر و ... و همچنین انسجام بخشی به فعالیت‌های منتظرین در فضای مجازی راه اندازی شده است.


همه تولیدات این کمپین در پایگاه اطلاع‌رسانی رهروان ولایت، در این صفحه درج خواهد شد:

http://www.welayatnet.com/fa/man_montazeram
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۳
**گجتی **


 با جاروبرقی‌ های سری CordZero ال‌ جی آشنا شوید


لوازم خانگی روز به روز هوشمندتر می‌شوند و جاروهای برقی نیز از این قاعده مستنثی نیستند. ال‌جی در سری CordZero سه جارو برقی با قابلیت‌های متفاوت وارد بازار ایران کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.


مجموعه‌ی جاروبرقی‌های سری CordZero ال‌جی شامل سه جاروی بی‌سیم با نام‌های CordZero، CordZero Handstick و Hom-Bot Turbo است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۰
**گجتی **


 ۵ اپلیکیشن برای افزایش بهره‌ وری


یکی از منابع باارزش دنیای امروز، توانایی تمرکز و توجه کافی روی مسائل است. گاهی پیچیدگی‌های زندگی مدرن، باعث می‌شود که ساده‌ترین امور را هم فراموش کنیم یا دچار غفلت‌زدگی شویم. مدرنیته همان‌طور که در بعضی موارد تمرکز را از زندگی ما گرفته است، راهکارهایی هم برای بازگرداندن آن لحاظ کرده است. در ادامه با گجتی همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۰
**گجتی **


سونی از گوشی جدید اکسپریا XA Ultra رونمایی کرد


اگر به خاطر داشته باشید سونی در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که این سه موبایل که از خانواده‌ی سری اکسپریا ایکس هستند عضو جدیدی به نام اکسپریا XA Ultra خواهند داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۰
**گجتی **


 ۷ عادتی که فقط ۵ دقیقه‌ طول می‌کشند، ولی روز بهتری برای شما می‌سازند


هر کسی شیوه‌ی مخصوص به خود را برای شروع روز جدید دارد. برخی با عبادت روز خود را آغاز می‌کنند، برخی ورزش صبحگاهی اولین برنامه‌ی روزشان است، برخی هم همیشه دیرشان شده و برای به موقع حاضر شدن در محل کار یا تحصیل در عجله هستند. در ادامه به ۷ عادت خوبی که فقط ۵ دقیقه از وقت شما را در ابتدای روز می‌گیرند، ولی تاثیر زیادی در بهره‌وری شما در طول روز دارند، می‌پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۰۰
**گجتی **


تبلت جدید انویدیا شیلد به‌زودی از راه می‌رسد


در گذشته نه‌چندان دور، چیپست‌های انویدیا (NVIDIA) در محصولات سازندگان مختلف به کار گرفته می‌شدند. اما طی سال‌های اخیر، برند‌های مختلف به سمت تراشه‌های اسنپدراگون SoC کوالکام رفته‌اند و دیگر از چیپ تگرا SoC انویدیا استقبال مناسبی نمی‌شود. به همین دلیل کمپانی انویدیا سعی کرده است با ساخت محصولات مختلف نظیر تبلت انویدیا شیلد درآمد خود را در سطح مناسب نگه دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۰
**گجتی **


آیا آیفون 7 از چیپ مودم اینتل استفاده خواهد کرد؟


گویا شایعات در مورد نسل بعدی گوشی‌های اپل تمامی ندارد. در خبری که به‌تازگی دریافت کرده‌ایم به نظر می‌رسد که آیفون 7 (iPhone 7)، پرچم‌دار بعدی اپل، قرار است مجهز به چیپ مودم اینتل باشد.



جالب است بدانید این بار چهارم است که این شایعه در فضای مجازی منتشر شده و خبر قرار گرفتن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۰
**گجتی **



 موسیو: رباتی با قابلیت گفتگوی طبیعی

طبیعتا با گذر زمان و رشد فناوری پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف مشاهده می‌شود. رباتیک هم از این قاعده مستثنی نیست و هر روز اخبار تازه‌ای در رابطه با پیشرفت این صنعت منتشر می‌شود. موسیو رباتی است که قابلیت این را دارد که به صورت طبیعی وارد گفتگو با افراد شود و لحن صحبتش حالت ماشینی نداشته باشد. در ادامه با گجتی همراه باشید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۰
**گجتی **


بزرگترین حافظه‌ی SSD جهان با ۱۳ ترابایت ظرفیت عرضه شد


در گذشته، زمانی که حافظه‌ های SSD طرفداران زیادی نداشتند، آن‌ها با یک فضای بسیار کم و قیمت فوق العاده زیادی عرضه می‌شدند. در حال حاضر با اینکه هنوز قیمت یک SSD نسبت به HDD بالاتر است، اما مقرون به صرفه‌تر بوده  و دارای ظرفیت بیشتری نیز شده اند؛ ظرفیتی مانند ۱۳ ترابایت. در ادامه با گجتی همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۰
**گجتی **


بالاخره چهره ی iTunes در آپدیت جدید عوض شد


شرکت اپل هنوز در تلاش است تا بفهمد چگونه می تواند رابط کاربری آیتیونز را کاربردی تر کند. امروز، این شرکت آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که رابط کاربری را هر چند کوچک، تغییر داده است. با گجتی همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۰۰
**گجتی **