گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

۵ اپلیکیشن برای افزایش بهره‌ وری

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


 ۵ اپلیکیشن برای افزایش بهره‌ وری


یکی از منابع باارزش دنیای امروز، توانایی تمرکز و توجه کافی روی مسائل است. گاهی پیچیدگی‌های زندگی مدرن، باعث می‌شود که ساده‌ترین امور را هم فراموش کنیم یا دچار غفلت‌زدگی شویم. مدرنیته همان‌طور که در بعضی موارد تمرکز را از زندگی ما گرفته است، راهکارهایی هم برای بازگرداندن آن لحاظ کرده است. در ادامه با گجتی همراه باشید.


زندگی‌های پردغدغه‌ی‌ امروز، وقت زیادی از افراد می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود که مدیریت رسیدگی آن‌ها به وظایف شخصی و شغلی‌شان در بعضی مواقع با ضعف مواجه شود. به لطف ظهور تکنولوژی و روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های زیادی برای رفع نیازهای مختلف ایجاد شده‌اند. هر چند که انتخاب یک برنامه‌ی‌ کاربردی مناسب از بین میلیون‌ها اپلیکیشن موجود در اپ‌استور (App Store) و گوگل‌پلی (Google Play) نیازمند اطلاعات و راهنمایی‌های لازم است. در ادامه‌ی‌ مطلب، توضیحاتی راجع به ۵ اپلیکیشن کاربردی ارائه می‌کنیم که در بالا بردن بهره‌وردی و راندمان کاری، تاثیرات قابل توجهی داشته‌اند:


Pocket Expense




اپلیکیشن‌های زیادی برای مدیریت دخل و خرج و هزینه‌های شخصی ایجاد شده‌اند. Pocket Expense در عین سادگی، بسیار قابل تنظیم است و همین امر این اپلیکیشن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. پس از چند بار استفاده از این برنامه، اپلیکیشن درکی از داده‌ها پیدا می‌کند که با تایپ چند کاراکتر اول، آن‌ها را حدس می‌زند و دیگر نیازی به وارد کردن بقیه‌ی‌ کاراکترها نیست. ضمن این که Pocket Expense این قابلیت را دارد تا عملیات پرداختی و دریافتی شما را تحلیل و پیگیری کند.

قیمت: رایگان (نسخه‌ی‌ پرمیوم: ۵.۶۸ دلار)

دانلود: iOS




Streaks



زندگی گاهی اوقات می‌تواند استرس‌زا باشد. یکی از راهکارهای استرس‌زدایی از زندگی، ایجاد آرامش در امور روزمره است. برنامه‌ی‌ Streaks که طراحی زیبایی هم دارد در یادآوری کارهای روزانه به شما کمک خواهد کرد. کافی است که حداکثر ۶ کاری را که نمی‌خواهید فراموش کنید در محیط این برنامه تایپ کنید تا به صورت خودکار انجام آن‌ها را به شما یادآوری کند. ضمن این که این برنامه به عملکرد شما، امتیاز هم می‌دهد.

قیمت: ۳.۹۹ دلار

دانلود: iOS




Product Hunt



شاید نام این اپلیکیشن برای مقاصدی مانند افزایش بهره‌وری تا حدی عجیب به نظر بیاید اما می‌توان گفت که جزء بهترین‌ها محسوب می‌شود. چرا که می‌توان اخبار جدیدترین محصولات را از طریق آن پیگیری کرد. ضمن این که این برنامه منبع الهام بخشی برای ایده پردازی به شمار می‌آید.

قیمت: رایگان

دانلود:  Desktop , iOS




Telegram




این اپلیکیشن پیام‌رسان شناخته‌شده‌تر از آن است که نیاز به معرفی داشته باشد. هر گروه تلگرام می‌تواند تا ۵۰۰۰ نفر عضو داشته باشد و خیلی از مدیران برای ارتباط با مشتریان خود از این شیوه‌ی‌ ارتباطی استفاده می‌کنند.

قیمت: رایگان

دانلود: Desktop , Android , iOS




Dashlane Password Manage
r

    

این روزها فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکداین، اسنپ چت، جیمیل و دیگر سرویس‌ها، استفاده‌های شخصی و کاری پیدا کرده‌اند. به خاطر سپردن رمز عبور حساب‌های کاربری تمامی این‌ها کار ساده‌ای نیست مخصوصا وقتی شما مجبور شوید هر از گاهی رمز عبور بعضی از آن‌ها را به هر دلیلی تغییر دهید. اپلیکیشن Dashlane از تمام رمزهای عبور شما محافظت می‌کند و هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.

قیمت: رایگان

دانلود: Desktop , Android , iOS

چه اپلیکیشن‌های دیگری برای افزودن به این لیست پیشنهاد می‌کنید؟

منبع: zoomit

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی