گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

زندگینامه اشلی کوآلز دختر ۱۷ ساله ای که میلیونر است

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ق.ظ


زندگینامه اشلی کوآلز دختر ۱۷ ساله ای که میلیونر است


اشلی کوآلز ( Ashley  Qualls )، دختر ۱۷ ساله ای که میلیونر است،  احتمالاً باید شخصیت جالبی داشته باشد. تعجب نکنید؛ ثروتش حاصل ارث و میراث نیست. او با قدرت ، تلاش و ابتکار خود توانسته است این سرمایه میراث نیست . او با قدرت ، تلاش و ابتکار خود توانسته است این سرمایه را کسب کند. اشلی نام همین دختر خوش فکر است .


از زمانی که اینترنت به عنوان ابزاری برای کسب  درآمد به کار رفت ، قواعدکسب وکار سنتی کاملاً از بین رفت و به این تربیت همه افراد با هر سن و سالی توانستند مهارتها وتوانایی های خود رانه در حد کشوری بلکه در حد بین المللی بروزدهند. چرا که در فضای اینترنت بازاری به وسعت کره زمین و مشتریانی بیش از نهصد میلیون نفر وجود دارد و کافی است که درصد بسیار کوچکی از این افراد از خدمات شما استفاده کنند در این صورت ، اتفاقی که برای « اشلی » دختر ۱۷ ساله افتاد برای شما نیز خواهد افتاد .


در سال ۲۰۰۴، یعنی زمانی که  اشلی کوآلز  ۱۴ سال داشت ، سایتش را با عنوان Whatever life  راه اندازی کرد و توانست در عرض دوسال درآمد ماهانه خود را از هشت دلار پول توجیبی مادرش به ۷۰ هزار دلار برساند. اشلی این سایت را برای نمایش کارهای طراحی خود ایجاد کرد و سرمایه گذاری او تنها ۸ دلاری بود که از مادرش گرفته بود ! با وجود اینکه  به گفته خودش در یادگیری و استفاده از زبان HTML بسیار دیرفهم بود،سایتش را خودش ایجاد کرد اما جز تعداد محدودی از دوستانش، شخص دیگری علاقه ای بهکارهایی که او روی سایتقرار داده بود، نشان نداد و نتوانست بازدید کننده دیگری به سایتش بیاورد تا اینکه راه حل جالبی را برای این مشکل پیدا کرد.




در آن موقع  اشلی  در سایت MySpace عضو بود و تازه با Customize کردن صفحه پروفایل خود در آن سایت آشنا شده بود، بنابراین تمام تلاشش را کرد و برای پروفایل خود یک طرح مناسب ایجاد کرد. بعد از آن، هم کلاسی هایش از او خواستند تا برای پروفایل آنها نیز طرحی ایجاد کند. اشلی از این فرصت استفاده کرد و طرحهایی که برای قالب پروفایل در سایت MySpaceبه کار می رفت را روی سایت خود قرار داد و از دوستانش خواست که از روی سایت طرحهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در سایت MySpace استفاده کنند. او کم کم طرحهای بیشتری را ایجاد کرد و روزانه چندین طرح مختلف را روی سایتش قرار می داد.


در سال ۲۰۰۵، ترافیک سایت او به حدی افزایش یافت که مجبور بود برای سایتش یک سرور اختصاصی اجاره کند اما هزینه اجاره ماهانه سرور اختصاصی بیش از پول اندکی بود که او به دست می آورد. بنابراین به فکر کسب درآمد بیشتر افتاد و راه حل آن را در آگهی های  گوگل دید. او در ابتدا فکر می کرد ۵۰ دلار در ماه یک نتیجه رضایت بخش است اما چک ۲۷۹۰ دلاری گوگل برای او بسیار غیر منتظره بود، به طوری که مادرش اعتراف کرد این مقدار پول بیشتر از حقوق ماهیانه اش است.



هم اکنون زندگی و کسب و کار اشلی در یک خانه ۲ طبقه که آن را ۲۵۰ هزار دلار خرید، متمرکز شده است و خواهر ۸ ساله و مادرش با او در این خانه زندگی می کنند.( پدر او در سن ۴۲ سالگی بر اثر سکته قلبی فوت کرد).در سال ۲۰۰۶، یکی از شرکای تجاری سایت MySpaceپیشنهاد خرید سایت اشلی را به قیمت بیش از ۵/۱ میلیون دلار به او ارائه کرد اما اشلی تقاضای آنها را رد کرد و سه ماه بعد مجدداً مدیران این شرکت با او تماس گرفتند و پیشنهاد جدیدی را مطرح کردند؛۷۰۰ هزار دلار پول نقد، یک خودروی گران قیمت و شوی اینترنتی شخصی او با بودجه تبلیغاتی ۲ میلیون دلار. اما اشلی در جواب به آنها گفت : « من این سایت را از هیچ ایجاد کردم و می خواهم ببینم تا کی می توانم آن را حفظ کنم.»

سایت اشلی در حال حاضر هفت میلیون بیننده در ماه دارد و هر ماه ۶۰ میلیون بار صفحات سایت او بازدید می شود و در آمد ماهیانه او نیز هم اینک بیش از ۷۰ هزار دلار است.

منبع: mahanteymouri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی