گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

با جاروبرقی‌ های سری CordZero ال‌ جی آشنا شوید

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ


 با جاروبرقی‌ های سری CordZero ال‌ جی آشنا شوید


لوازم خانگی روز به روز هوشمندتر می‌شوند و جاروهای برقی نیز از این قاعده مستنثی نیستند. ال‌جی در سری CordZero سه جارو برقی با قابلیت‌های متفاوت وارد بازار ایران کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.


مجموعه‌ی جاروبرقی‌های سری CordZero ال‌جی شامل سه جاروی بی‌سیم با نام‌های CordZero، CordZero Handstick و Hom-Bot Turbo است.




هوم-بات یک روبات است که بصورت خودکار روی سطح خانه یا محل کار شما حرکت می‌کند و ذرات مختلف را از روی سطح جمع می‌کند و پس از اتمام جارو کردن، به جای اولیه خود باز می‌گردد. این ربات به لطف حسگرهایی که برای آن در نظر گرفته شده، موانع را تشخیص می‌دهد و مسیر درست را پیدا می‌کند. ال‌جی در این جارو برقی از فناوری به نام Dual Eye 2.0 بهره می‌برد که شامل دو دوربین است. این دوربین‌ها سطح خانه را اسکن کرده و یک نقشه از آن تهیه می‌کنند تا حتی در تاریکی نیز بتوانند، به راحتی خانه را جارو کرده و موانع را تشخیص دهند. این جارو برقی دارای پردازنده‌ی دو هسته‌ای و سیستم‌عامل اختصاصی به نام Robonavi 10.0 است که حتی قابلیت بروز رسانی و افزایش عملکرد ربات در طول زمان را دارد. این جارو برقی بی‌نهایت کم صدا است و تنها ۶۰ دسی‌بل صدا تولید می‌کند. جارو برقی‌های سری CordZero از موتور اینورتر بهره می‌برند.



دیگر عضو خانواده‌ی جارو برقی‌های ال‌جی با نام کردزیرو شناخته می‌شود. این جارو برقی شارژی است و بدون نیاز به اتصال سیم به برق، کار می‌کند. بدون سیم بودن جارو برقی به لطف باتری داخلی دستگاه، میسر شده است و باعث می‌شود تا آزادانه به جارو کردن محل مورد نظر خود بپردازید. باتری این دستگاه با هر بار شارژ امکان ۴۰ دقیقه جارو کردن را به مصرف کننده می‌دهد. ال‌جی ادعا می‌کند که موتور اینورتر این جاروبرقی با وجود اینکه مصرف پایین‌تری نسبت به جاروبرقی‌های ۲۰۰۰ وات دارد اما ۹.۳ درصد عملکرد باتری را ارائه ‌می‌‌کند و ۲۸ درصد نیز کوچک‌تر از آن‌ها است.



فناوری دیگری که در جارو برقی کردزیرو وجود دارد با نام RoboSense شناخته می‌شود. این فناوری به کمک سنسورهایی که در جارو برقی در نظر گرفته شده، کاربر را تشخیص داده و بصورت خودکار وی را دنبال می‌کند. این بدین معنی است که نیازی نیست که جارو را به دنبال خود بکشید بلکه جارو برقی پس از حرکت شما، به دنبال شما حرکت می‌کند.


سومین و آخرین جارو برقی در سری CordZero ال‌جی، مدل CordZero Handstick است. این جارو برقی جمع و جور طوری طراحی شده است که موتور و کلیه‌ی بخش‌های جارو برقی در همان دسته‌ی آن جا شوند. این جارو برقی نیز تا ۶۰ دقیقه بدون نیاز به اتصال دستگاه به برق کار می‌کند و از موتور اینورتر بهره می‌برد. این جارو برقی از فناوری بهره می‌برد که مانع جذب مو به برس‌های آن می‌شود.



منبع: zoomit

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی