گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

قبل از فروش آیفون چه کار‌هایی باید بکنیم؟

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ق.ظ


قبل از فروش آیفون چه کار‌هایی باید بکنیم؟




اگر قصد دارید آیفون خود را بفروشید، در این پست نکات و مواردی را که قبل از فروش آن باید انجام داد برایتان توضیح خواهیم داد.

امروزه گوشی هوشمند تبدیل یه یکی از شخصی‌ترین وسیله‌های مردم شده‌ است و اطلاعات مهمی نظیر حساب‌های بانکی، رمز‌های ورود به سایت‌ها، اسناد و مدارک مهم و… در آن ذخیره می‌شود. به همین دلیل، همان طور که شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند با کارهایی نظیر اضافه کردن سنسور اثر انگشت و به‌روزرسانی امنیتی سیستم‌عامل روزبه‌روز به مسائل امنیتی بیشتر اهمیت می‌دهند، شما هم باید به حفظ اطلاعات داخل گوشی‌تان اهمیت بدهید.


در این مطلب قصد داریم کار‌هایی را برایتان توضیح دهیم که قبل از فروش آیفون باید انجام دهید تا هیچ کدام از اطلاعاتتان نظیر عکس، فیلم، موسیقی، یادداشت، فایل صوتی ضبط‌شده و حساب کاربری اپلیکیشن‌ها در دسترس خریدار آیفون شما قرار نگیرد و همه چیز کاملا پاک شود. نحوه بک‌آپ گرفتن از تمام اطلاعات داخل آیفون را هم به شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید آن را به آیفون دیگری منتقل کنید.

 
ابتدا برای این که اطلاعات داخل آیفونتان را از دست ندهید و در صورت نیاز آن را به آی‌دیوایس دیگری منتقل کنید، باید از گوشی‌تان بک‌آپ بگیرید.

برای انجام دادن این کار آیفون خود را به وسیله کابل به کامپیوترتان وصل کنید و وارد برنامه آی‌تیونز شوید. (لینک دانلود آی‌تیونز را قبلا در اختیارتان قرار داده بودیم.)



در نوار بالای برنامه آی‌تیونز روی آیکون آیفون (فلش شماره ۱)، سپس در نوار سمت چپ روی Summary و در آخر روی دکمه Back Up Now کلیک کنید تا از تمام اطلاعات آیفونتان بک‌آپ گرفته شود.




پس اتمام بک‌آپ، (در صورت نیاز) اکنون وقت ریست کردن کامل آیفونتان است. برای انجام دادن آن به Settings بروید.



وارد قسمت General و سپس Reset شوید. گزینه Erase All Content and Settings را انتخاب کنید.


               




نکته: این آموزش برای آیپد و آیپاد تاچ هم قابل استفاده است و مراحل کار در آن دستگاه‌ها با آیفون یکسان است.

منبع: gsm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی