گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی

حسگر جدید اثر انگشت LG، زیر صفحه نمایش گوشی قرار می گیرد

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ


حسگر جدید اثر انگشت LG، زیر صفحه نمایش گوشی قرار می گیرد


حسگر های اثر انگشت به سرعت در حال گسترش در طراحی گوشی های موبایل هستند، به طوری که سوال این نیست که آیا در گوشی حسگر استفاده شود یا نه، بلکه سوال اینجاست که محل قرارگیری اش کجا باشد. در پاسخ این پرسش، تعدادی از شرکت ها دکمه ی اصلی جلوی گوشی یا قسمت پشتی گوشی را انتخاب کرده اند.


LG Innotek یک ایده ی جدید دارد، حسگر را زیر صفحه نمایش گوشی قرار دهید. ال جی این خبر را امروز اعلام کرد و گفت این شرکت یک نوع حسگر اثر انگشت جدید را توسعه داده است که در یک فضای ۰٫۰۱ اینچی (۰٫۰۳ میلیمتری) زیر پوشش گلس تلفن هوشمند جای داده می شود و به طراحان اجازه می دهد تا حسگر اثر انگشت را بدون پد یا دکمه خاصی در گوشی تعبیه کنند.



ال جی می گوید نرخ شناسایی اثر انگشت در این حالت با نمونه های مدل دکمه ای موجود قابل قیاس است و باید هرگونه سوء عملکرد گوشی را بوسیله ی امتیاز هایی مانند، ضد آب و ضد خش نمودن یا داشتن طراحی صاف، کاهش دهد.


این شرکت هنوز اعلام نکرده است که این حسگر جدید در کدام یک از گوشی هایی که امسال وارد بازار می شوند، استفاده خواهد شد، اما یکی از سخنگویان ال جی به Korean Times گفته است که این شرکت الان در حال مذاکره با چند شرکت سازنده ی گوشی های هوشمند است تا این حسگر را در طول یک سال تجاری نماید.


منبع: techfars

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی