گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی


لندرور از برنامه خود برای تولید تلفن هوشمند اندرویدی اش می گوید


هر وقت حرف از اندروید به میان می آید، ذهنمان ناخودآگاه به سمت نام هایی نظیر ال جی یا سامسونگ می رود، اما ظاهرا همه می خواهند از سفره ای که پهن شده سهمی برای خود بردارند؛ براساس گزارشی که در سایت pocket-lint منتشر شده است، ظاهرا لندرور هم که از بزرگان صنعت خودرو به شمار می رود قصد دارد وارد گود اندروید شود و به تازگی از طرح هایش برای تولید یک اسمارت فون اختصاصی مبتنی بر این سیستم عامل خبر داده.


در نظر داشته باشید که این خودروساز راسا نمی خواهد اسمارت فون یاد شده را تولید کند بلکه ظاهرا قصد دارد با یک شرکت بریتانیایی به نام Bullitt  برای این منظور وارد همکاری شود که کار ساخت اسمارت فون را برای آن بر عهده خواهد گرفت و آن را با نام لندرور وارد بازار می کند.

اگر با Bullitt  آشنایی ندارید باید بگوییم که این شرکت در گذشته برای نام هایی نظیر کاترپیلار اسمارت فون ساخته است، لذا می توان از همین حالا تصویری کلی در مورد محصول نهایی در دست تولید آن داشت.



متاسفانه در حال حاضر اطلاعات و جزئیات قابل توجهی در خصوص این موبایل و امکاناتش در دست نیست اما طبق آنچه گفته شده، Bullitt پیشتر تلفن های همراهی را برای کاترپیلار تولید کرده و با در نظر داشتن اینکه لندرور نیز به خاطر ساخت خودروهای محکم و سخت جان شهرت دارد انتظار می رود که اسمارت فون دارای برند آن نیز از این قاعده مستثنی نباشد.


گفتنی است که هنوز تاریخ دقیقی هم برای عرضه این موبایل مطرح نشده اما طبق برآوردهای صورت گرفته از طرف سایت Pocket-lint احتمال می رود که موبایل لندرور حداکثر تا اوایل سال 2017 از راه برسد.


منبع: digiato

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی