گجتی - فناوری و تکنو لوژی

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

اخبار فناوری و تکنو لوژی روز

گجتی - فناوری و تکنو لوژی

گجتی با فعالیت در زمینه وسایل گجتی یا فناوری و تکنولوژی سعی در آشنایی بیشتر شما با گجت های روز دارد.

بایگانی


BMW قصد دارد در سال ۲۰۲۱ اولین ماشین خودران دنیا را منتشر کند


بنظر میرسد که شرکت BMW قصد دارد که نخستین اتوموبیل خودران را در سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند.با گجتی همراه باشید.


به نقل از آقای Harald Krueger مدیر عامل BMW :



ما در سال ۲۰۱۸ با فروش BMW i8 Roadster این فرصت را پیدا میکنیم تا شرایط BMW i،ماشین خلاقانه بعدی خودمان را محیا کنیم.این ماشین قابلیت هایی نظیر رانندگی خودکار، اتصال دیجیتال، طراحی بسیار سبک وزن و هوشمند، یک فضای داخلی کاملا جدید و در نهایت آوردن نسل بعدی از تحرک الکتریکی به جاده را به طور بسیار جذاب و حرفه ای در خود خواهد داشت.


 

جزئیات پراکنده و اطلاعات بدست آماده از طرح احتمالی نسل آینده ماشین های هوشمند BMW آگاهی میدهد.اما این خودروساز آلمانی است که در جهت طراحی خود برای آینده اشاره کرد که یکی از طرح های مورد بحث را در تصویر شاخص مشاهده خواهید کرد.



این ترکیب یک ظاهر طراحی شده ورزشی با ایده های جدید مانند استفاده از کربن بازیافتی متناسب برای بدن، پنجره سمت بازتابنده به منظور کاهش گرما از خورشید در وسیله نقلیه و چرخ بسته قوس برای افزایش آیرودینامیک تعبیه شده است.



بنظر میرسد شرکت مذکور برنامه های بزرگی در تجارت اتوموبیل های خودران در آینده این صنعت دارد.در ماه اوت سال ۲۰۱۵، BMW با همکاری آئودی و مرسدس برای به دست آوردن Nokia’s HERE Maps با صرف هزینه ۳ میلیارد دلار به تحقیقات پیرامون پیشرفت mapping tech در autonomous driving کمک کردند.ماه دسامبر گذشته، گفته شد که در حال توسعه نقشه با وضوح بالا برای ماشین خود رانندگی و برنامه ریزی برای جمع آوری داده های ناشناخته از وسایل نقلیه این خودروسازان، به منظور افزایش زمان واقعی نقشه های آن هستند.

 
با ساخت ماشین های Self-Driving نسل تازه ای از وسایل نقلیه ای به روی کار خواهند آمد که میتواند زندگی ها را تحت تاثیر خود قرار دهند.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی